Koupě ojeté insignie 200 000tis. km

Pokud kupujete nebo už jste koupili, podělte se o zkušenosti.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
powerfox
Příspěvky: 2
Registrován: 08 kvě 2016, 21:17

Koupě ojeté insignie 200 000tis. km

Příspěvek od powerfox »

Dobrý den,

chtěl bych koupit ojetou insgnii po prvním majiteli a se serviskou pouze origo servis. Má najeto 190 000 km. Chtěl bych se zeptát na názor ? A nějaký recenze při těchto km. Mělů jsem vždy koncern VW, ale po skušenosti se seatem alteou už ne.
Díky moc za rady.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Hardy
Příspěvky: 63
Registrován: 15 dub 2016, 08:38
Bydliště: Malacky / Humenné

Re: Koupě ojeté insignie 200 000tis. km

Příspěvek od Hardy »

MOTOR?
Moje autá:
- Astra Coupé Turbo 2.0T (Z20LET) - EDS Stage 1 (250ps, 400NM)
- Insignia A HB 2.0CDTi (B20DTH 125kw) AT6 - rv.2016
- Insignia ST OPC (2.8T V6, 265kw - Stage 1) MT6 - rv.2010
Sunman
Příspěvky: 1336
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: Koupě ojeté insignie 200 000tis. km

Příspěvek od Sunman »

Na každom aute sa môže vyskytnúť akýkoľvek problém po akomkoľvek nájazde kilometrov.
Myslím, že neexistuje "typická" porucha.
Ako kolega píše vyššie, čo je to za auto - diesel, benzín, 4x4 ???

Jednu som ako prvý jazdiaci pri 180t doporučil kolegovi, jazdí na nej tretí rok v pohode.
Na mojej tretej Insignii mám teraz 170t a chystám sa ju odkúpiť.

Ak to nie je auto z Talianska môžeš sa sústrediť na:
- ložiská zadných kolies - ak niektoré hučí, nie je to závada na haváriu ale môžeš pýtať nejakú zľavu
- ak hovoríme o motore 2.0CDTI najmä najsilnejšie verzie zisti či menil majiteľ zotrvačník. Ak to jazdil na nízke otáčky tak zrejme bude potrebné počítať s výmenou
- rozvody a vodná pumpa musí byť vymenená po 150t
powerfox
Příspěvky: 2
Registrován: 08 kvě 2016, 21:17

Re: Koupě ojeté insignie 200 000tis. km

Příspěvek od powerfox »

Je to 2,0 cdti 118KW r.v. 2010 model s automatickou převodovkou. Není to 4x4.
Brembo SV
Příspěvky: 268
Registrován: 14 čer 2015, 10:28

Re: Koupě ojeté insignie 200 000tis. km

Příspěvek od Brembo SV »

Sporadické poruchy sa už objavuju,nie su však závažné. Najnebezpečnejšou poruchou je vadné tesnenie olejového čerpadla a následné zadretie motora-dá ale o sebe vediet ešte pred problémom dlhším nábehom tlaku oleja po naštartovaní-symbol nemusím vysvetlovat,alebo varovním na prístrojovej doske o nízkom tlaku oleja,to už ale problém je. Tesnenie stojí do 10€. Občas sa ozve neprimeranou hlučnostou regulátor tlaku turboduchadla,ale okrem neprimeraných zvukou nesposobuje poruchu-okolo 60€. Dalej sa občas objaví netesnost plastového krytu chladiča EGR-50 €. U modelov s vysokým nábehom km sa možu objavit i vadné vstrekovače-tažší štart motora,nepravidelné volnobežné otáčky. Cena je vzhladom k piezoelektrickým vstrekovačom astronomická-cena za kus cca 500€,može im ale pomoct prečistenie.A tiež ale toto je už viacmenej typické pre viacej modelov je nefunkčnost volnobežky alternátora-volnobežka od 30€ INA do 150€ SKF a prípadným poškodením vodiacej kladky 80€. Automat-odporučaná výmena oleja a filtra po 150 tisíc km,potom každých 60 tisíc od cca 240€ Ružomberok až 400 € Bratislava. Pokial automat radí bez vačšieho trhania,je to v poriadku,ked ale trhá pravidelne,može ale nemusí pomoct výmena oleja-možu byt opotrebené spojky.
Naposledy upravil(a) Brembo SV dne 14 kvě 2016, 19:42, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
langdon2
Příspěvky: 30
Registrován: 17 bře 2016, 11:56

Re: Koupě ojeté insignie 200 000tis. km

Příspěvek od langdon2 »

Ako sa prejavuje take nefunkčnost volnobežky alternátora?
Brembo SV
Příspěvky: 268
Registrován: 14 čer 2015, 10:28

Re: Koupě ojeté insignie 200 000tis. km

Příspěvek od Brembo SV »

zvačša neprirodzeným hlukom pri volnobežných alebo nízkych otáčkach-objavuje sa z ničoho nič a taktiež sám prestane. Volnobežka by sa mala preventívne menit po 100 tisíc km,no nie je to nutné. K poškodeniu vodiacej alebo napnacej kladky dojde až po 1000 alebo i viac km.
Odpovědět

Zpět na „Kupujeme Insignii“