Dobrý den,
chtěl bych koupit ojetou insgnii po prvním majiteli a se serviskou pouze origo servis. Má najeto 190 000 km. Chtěl bych se zeptát na názor ? A nějaký recenze při těchto km. Mělů jsem vždy koncern VW, ale po skušenosti se seatem alteou už ne.
Díky moc za rady.
Koupě ojeté insignie 200 000tis. km
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Re: Koupě ojeté insignie 200 000tis. km
MOTOR?
Moje autá:
- Astra Coupé Turbo 2.0T (Z20LET) - EDS Stage 1 (250ps, 400NM)
- Insignia A HB 2.0CDTi (B20DTH 125kw) AT6 - rv.2016
- Insignia ST OPC (2.8T V6, 265kw - Stage 1) MT6 - rv.2010
- Astra Coupé Turbo 2.0T (Z20LET) - EDS Stage 1 (250ps, 400NM)
- Insignia A HB 2.0CDTi (B20DTH 125kw) AT6 - rv.2016
- Insignia ST OPC (2.8T V6, 265kw - Stage 1) MT6 - rv.2010
Re: Koupě ojeté insignie 200 000tis. km
Na každom aute sa môže vyskytnúť akýkoľvek problém po akomkoľvek nájazde kilometrov.
Myslím, že neexistuje "typická" porucha.
Ako kolega píše vyššie, čo je to za auto - diesel, benzín, 4x4 ???
Jednu som ako prvý jazdiaci pri 180t doporučil kolegovi, jazdí na nej tretí rok v pohode.
Na mojej tretej Insignii mám teraz 170t a chystám sa ju odkúpiť.
Ak to nie je auto z Talianska môžeš sa sústrediť na:
- ložiská zadných kolies - ak niektoré hučí, nie je to závada na haváriu ale môžeš pýtať nejakú zľavu
- ak hovoríme o motore 2.0CDTI najmä najsilnejšie verzie zisti či menil majiteľ zotrvačník. Ak to jazdil na nízke otáčky tak zrejme bude potrebné počítať s výmenou
- rozvody a vodná pumpa musí byť vymenená po 150t
Myslím, že neexistuje "typická" porucha.
Ako kolega píše vyššie, čo je to za auto - diesel, benzín, 4x4 ???
Jednu som ako prvý jazdiaci pri 180t doporučil kolegovi, jazdí na nej tretí rok v pohode.
Na mojej tretej Insignii mám teraz 170t a chystám sa ju odkúpiť.
Ak to nie je auto z Talianska môžeš sa sústrediť na:
- ložiská zadných kolies - ak niektoré hučí, nie je to závada na haváriu ale môžeš pýtať nejakú zľavu
- ak hovoríme o motore 2.0CDTI najmä najsilnejšie verzie zisti či menil majiteľ zotrvačník. Ak to jazdil na nízke otáčky tak zrejme bude potrebné počítať s výmenou
- rozvody a vodná pumpa musí byť vymenená po 150t
Re: Koupě ojeté insignie 200 000tis. km
Je to 2,0 cdti 118KW r.v. 2010 model s automatickou převodovkou. Není to 4x4.
Re: Koupě ojeté insignie 200 000tis. km
Sporadické poruchy sa už objavuju,nie su však závažné. Najnebezpečnejšou poruchou je vadné tesnenie olejového čerpadla a následné zadretie motora-dá ale o sebe vediet ešte pred problémom dlhším nábehom tlaku oleja po naštartovaní-symbol nemusím vysvetlovat,alebo varovním na prístrojovej doske o nízkom tlaku oleja,to už ale problém je. Tesnenie stojí do 10€. Občas sa ozve neprimeranou hlučnostou regulátor tlaku turboduchadla,ale okrem neprimeraných zvukou nesposobuje poruchu-okolo 60€. Dalej sa občas objaví netesnost plastového krytu chladiča EGR-50 €. U modelov s vysokým nábehom km sa možu objavit i vadné vstrekovače-tažší štart motora,nepravidelné volnobežné otáčky. Cena je vzhladom k piezoelektrickým vstrekovačom astronomická-cena za kus cca 500€,može im ale pomoct prečistenie.A tiež ale toto je už viacmenej typické pre viacej modelov je nefunkčnost volnobežky alternátora-volnobežka od 30€ INA do 150€ SKF a prípadným poškodením vodiacej kladky 80€. Automat-odporučaná výmena oleja a filtra po 150 tisíc km,potom každých 60 tisíc od cca 240€ Ružomberok až 400 € Bratislava. Pokial automat radí bez vačšieho trhania,je to v poriadku,ked ale trhá pravidelne,može ale nemusí pomoct výmena oleja-možu byt opotrebené spojky.
Naposledy upravil(a) Brembo SV dne 14 kvě 2016, 19:42, celkem upraveno 1 x.
Re: Koupě ojeté insignie 200 000tis. km
Ako sa prejavuje take nefunkčnost volnobežky alternátora?
Re: Koupě ojeté insignie 200 000tis. km
zvačša neprirodzeným hlukom pri volnobežných alebo nízkych otáčkach-objavuje sa z ničoho nič a taktiež sám prestane. Volnobežka by sa mala preventívne menit po 100 tisíc km,no nie je to nutné. K poškodeniu vodiacej alebo napnacej kladky dojde až po 1000 alebo i viac km.