Na tom autě je ještě práce jak na kostele. Ještě necham udělat rozvody, pak spravit vejfuk páč netěsní u svodů, zadní brzdy komplet celý, stabilizátor...a ty budíky, jenže to chce postupně, nemám tátu Rockefellera
Ventily a budíky
Moderátor: Moderátoři
Re: Ventily a budíky
Jelikož a protože tam bylo málo oleje, tak to cvakalo, takže takový menší selhání z mojí strany. Olej jsem vyměnil a dal tam dostatečný množství a je klid
už to necvaká.
Na tom autě je ještě práce jak na kostele. Ještě necham udělat rozvody, pak spravit vejfuk páč netěsní u svodů, zadní brzdy komplet celý, stabilizátor...a ty budíky, jenže to chce postupně, nemám tátu Rockefellera
. Naty budíky se kouknu možná dneska..akorát mě zaráží, že rychloměr se hejbe jak ožralej 
Na tom autě je ještě práce jak na kostele. Ještě necham udělat rozvody, pak spravit vejfuk páč netěsní u svodů, zadní brzdy komplet celý, stabilizátor...a ty budíky, jenže to chce postupně, nemám tátu Rockefellera
- Reklama
- Kuba
- Příspěvky: 584
- Registrován: 15 led 2009, 20:12
- Bydliště: Havířov, Ostrava, Opava, Rýmařov a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ventily a budíky
S tím rychloměrem Ti jen potvrdím to co už tady padlo přede mnou "zkontroluj náhon" a s tím počítadlem km, to bude buď zaseknuté a nebo budou vylámané zoubky.....to už je horší. Vzpomínám jak jsem na Toyotě Corolle E9 měnil celou přístrojvku za přístrojovku z otáčkoměrem, tak jsem musel rozebrat celé budíky a nastavit počet ujetých km. Byla to celkem "je*ačka", ale pak final vypadal dobře, pokud by Ti to pomohlo, mohl bych Ti pak poslat počítadlo co mám doma.
Opel Astra F Caravan 1,6 8V 75kW (1994) alias Suzy + Opel Corsa B 1,0 12V 40kW (1999) alias Létající koberec
Jakékoli díly na jakékoli automobily, více info přes SZ
Jakékoli díly na jakékoli automobily, více info přes SZ