mám dotaz, který se v podstatě ztotožňuje již s jedním vláknem z roku 2012, ale je bez adekvátní odpovědi, tak se ptám znovu: Auto jezdilo OK, dáno do servisu kvůli opravě klimošky a utrženému kabelu na podvozku a při odjezdu a od té doby nepravidelně cuká při rychl. stupnich 2-4 a otáčkách 1600 - 1900. Je to znát někdy při rozjezdu do kopce, na rovine ani ne, ale to neznamená, že to nevynechává, jen to možná není tolik znát. V servisu mi krom požadovaných oprav také kontrolovali vstřiky (nepožadováno, ale prý OK) a měnili palivový filtr a AGR ventil. Může to cukání být způsobeno špatným AGR ventilem příp. nějakým nechtěným zásahem do vstřiků? Jen vím, že před servisem mi to i s utrženým kabelem k čidlu na výfuku jezdilo dobře a po opravě to začalo pocukávat, bohužel nepravidelně. Jet teď do zahraničí mi nepřijde poklidné
