Insignia MY2011 po 280 000km
Napsal: 03 říj 2021, 20:16
Moja Insignia z roku 2011 má teraz najazdené 280 000 km. Prvýkrát vyrazila na cesty v oktobri 2011 a odo mňa odchádzala v máji 2014 s najazdenými 196 800km. Čo všetko bolo na tomto aute opravované:
Motor 2.0DTH.
- rozvody pri 160 000km
- rozvody pri 280 000km
- prasknutý chladič oleja - olej natiekol do vodného okruhu pri 196 000 km, výmena chladiča, preplach chladiaceho okruhu
- výmeny oleja a pravidelný servis podľa servisnej knižky po 30 000 km
Podvozok:
- teraz po 280 000 km vytečený olej zo zadného tlmiča (aktívny podvozok s elektronickými tlmičmi). Nutná výmena tlmiča
- brzdové kotúče a doštičky 2x
Predné Bi-Xenon AFL reflektory
- po 260 000km rosenie zvnútra a zatečenie do jednotky nastavenia svetlometov. Nutná výmena jednej jednotky, pretesnenie reflektorov
Tak asi tak. Kecy o drahej údržbe diesla, výmeny vstrekov a neviem čo ešte sa proste nekonajú. Motor funguje tak ako má, bez spotreby oleja.Auto nevydáva žiadne pazvuky, na podvozku nič nemenené, elektrika aj karoséria OK.
Motor 2.0DTH.
- rozvody pri 160 000km
- rozvody pri 280 000km
- prasknutý chladič oleja - olej natiekol do vodného okruhu pri 196 000 km, výmena chladiča, preplach chladiaceho okruhu
- výmeny oleja a pravidelný servis podľa servisnej knižky po 30 000 km
Podvozok:
- teraz po 280 000 km vytečený olej zo zadného tlmiča (aktívny podvozok s elektronickými tlmičmi). Nutná výmena tlmiča
- brzdové kotúče a doštičky 2x
Predné Bi-Xenon AFL reflektory
- po 260 000km rosenie zvnútra a zatečenie do jednotky nastavenia svetlometov. Nutná výmena jednej jednotky, pretesnenie reflektorov
Tak asi tak. Kecy o drahej údržbe diesla, výmeny vstrekov a neviem čo ešte sa proste nekonajú. Motor funguje tak ako má, bez spotreby oleja.Auto nevydáva žiadne pazvuky, na podvozku nič nemenené, elektrika aj karoséria OK.